1655

idag, typ nu, kom jag på mig själv med att skratta framför datorn. jag skrattade faktiskt högt för mig själv och jag menade det.

whitout you i'm nothing
i'm scared and i'm alone

whitout you i'm shamed
i'm ridiculed
and i'm crying

whitout you life isn't worth living
please don't leave me


jag läste igenom flera gamla bloggar. majoriteten slutar med dig. även om det kanske inte syns och kanske inte märks och kanske så är inte mitt dravvel vettigt för någon annan än just mig. men dom handlar om dig.

så även denna. jag är hos B.E.N en stund, men jag kommer hem sen älskling. till dig till oss, till gemenskapen och tvåsamheten. till framtiden. vår.

håll om mig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0