070118

Hmm, funderade.

JAg kan inte vara anorektisk. det finns inga tjocka anorektiker. Men ag ska bli:P
Haha.. var på hemköp idag och hittade en ruggig low kcal soppa, det tillsammans med saft och ciggisar och jag klarar mig utmärkt igenom den här dagen.

Än så länge 60 kcal. inte så farligt.

Väger 62,8 tror jag ska väga mig nästa gång jag går på toaletten. Förstår inte...

Vägde 59,9 för några dagar sedan, hade min våg fått krupp eller driver någon med mig? Dagen efter vägde jag 62-63.. orka!?!

JAG ÄR FET... det är dumt. jag vill vara smal.

i månad för mig och pojken idag,.. jag vill fira med en massa sex, jag tycker om sex... an bränner kalorier och har "trevligt"

Nåväl jag fastar iaf den här veckan, jag och massa andra i klubben.. ska bli kul. Hoppas bara att jag går ner. mycket.

annars är jag rätt värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0