VAK

står för vakant, och det står så för att mongo läraren som när hon presenterade sig glömde säga sitt namn, inte är kvalificerad till den tjänst hon har tilträtt och måste verifieras. Det är jag med på. Men! Du vet ju för fan inte ens vilken kurs du ska undervisa i. För det första så kom tanten 15 minuter försent första lektionstillfället. Är det bra? För det andra så tog det ytterligare 20 minuter innan hon insåg att hon pratade om fel ämne.

Och eran lilla söta MorF har självklart som vanligt alldeles för mycket attítyd för att kunna hålla tyst. Ja klarar mycket, men jag tycker inte om ointeligenta vårtfyllda puckon!

Vad har jag gett mig in på? men det är lungt, hon är borta inom två veckor.

S. Jag tycker om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0