demoner

Det här är inget bra, ingen bra dag, ingen bra tidpunkt,inget bra liv. Ingenting alls är faktiskt bra just nu. Trist va?
well... get used to it,  det kallas vardag.

Jag förstår inte. jag förstår inte att medans jag trodde att det var bra, så kämpade jkag för att hålla masken uppe, även medans jag inte trodde att jag hade något att gråta för, så fick jag kämpa för att hålla tårarna borta.. Nu är det värre. Nu har jag tydligen gjort bort mig igen. S sa att jag missade min chans att hjälpa honom, men han säger ju inget. Hur ska jag kunna läsa hans tankar, via sms? Oh vilket suveränt förhållande vi har.. Verkligen. Jag menar det.

Hej ironi här kommer jag.

ibland tänker jag förbjudna tankar. Tankar som lyckliga jag i nte borde få ha. Ofta vet jag inte vad jag ska göra. Jag lever så vitt skilda liv. I den ena världen är jag den MorF som alla tycker om, den levnadsglada, roliga tjejen med glimten i ögat. men i min värld. den som jag lever i när jag kommit hem och låst dörren. Där är det läskigt. och det kryper och smärtar och jag vill mest bara dö. Varför är det så?Hur länge kommer jag orka leva i båda världarna? Hur länge kommer jag orka hålla maske, och vad händer sen?

Hej medvetslöshet, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0